bayat ekmeği olanlar buraya :)

benim taze ekmek haricinde ağzına ekmek sürmeyen kocam gibi kocası olanlar ve evinde dağ gibi bayat ekmek birikenler:)) tamam köfte yapmak için bi kısmını ayırıyoruz ama ben onu da ayırdığım halde bi sürü ekmeğim kalıyo ziyan olması küflenmeside içime sinmiyo tek çareyi mini piza haline getirmekte buldum çok ta güzel oldu tavsiye edebileceğim bir şey tam olarak hatırlayamıyorum ama bi sitede dikkatimi çekmişti okumuştum bi ara aklıma yeni geldi hatırladığım kadarıyla yaptım.sosunda sadece bir çay bardağı süt,bir kaşık salça,baharat ve bir yumurta var tabi tuz da attım fakat tuz atmayabilirsiniz benim gibi sucuk kullanırsanız ki onun tuzu yeterli geliyo.sosumuzu çırpıp ekmeklerimizi margarinle yaglıyoruz.iki tarafınada margarin sürüp tek tarafına sosumuzu sürüyoruz.Sonrası malum malzeme olarak ne kullanmak isterseniz.sanırım sostaki sütünden dolayıda ekmek gevremek yerine fırında aksine çok yumuşak ve güzel oluyo tavsiye ederim denemek isteyenlere ve gelelim dün akşam ki iftar menümüze o da fotoda da görüldüğü gibi  patlıcan kebap var yanında da pilav ve cacık..e bu yemeğin üstüne birde meyve iyi giderdi alın o da burda :))
     

Yorumlar

Popüler Yayınlar