ArMiNeeeeeeee YiNe BiTiRdİn BeNi :))

selam arkadaşlar uzun süren sessizliğimi armine yüzünden bozuyorum ya bunlar nasıl güzel kıyafetler öyle sizinlede paylaşmak istedim içinden biri yada birileri benim olacak inşallah azimliyim bi ay buraya çalışcaz artık :)) bakalım sizlerde beğenecekmisiniz bir kaç model şeçtim bakalım mı? bakalım bakalım :)ama hepsi çokk güzel yaaa :)

buna ayrı bi zaaf gelişti tarafımdan :)



ne güzel bi yeşil dimi:)




giyilesiiiiiiii:)

kırmızı olsun üç kuruş fazla olsun be yaaa:))

farklı..

biraz giyilmesi zor gibi ama hoşş

asillll:)

tatlı:)  
yeni sezondan örnekler böyle işte bakalım kimlerde göreceğiz bu güzel giyisileri şimdiden hayırlı olsun alacak olanlara :) ama darısı başıma diyorum nolurrrrr:)) tekrar görüşünceye dek güzel kalın tammammm:))))))))

Yorumlar

  1. Armine hep bunu yapıyo :( hep yenilik hep güzellik dolu :)
    Bende bayılıyorum arminenin tasarımlarına özellikle son yılalrda yaptığı elbiselere hayranım..
    Güzel bi paylaşım olmuş ellerine sağlık..

    YanıtlaSil
  2. sağol arkadaşım ama biliyon mu alamadım ben daha görünen o ki alamıycamda bi misafirim var artık o yüzden bunların içine sığmam neyse gelecek sezonda inşallah :))
    yorumuniçin sağol çok çok çok ..:)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

hoşgeldiniz..:)

Popüler Yayınlar