22 Aralık 2011 Perşembe

Uzun zaman sonra yeniden MeRHaBa...

         selam olsun sevgili blog arkadaşlarıma çok özledim sizleri takip etmeyi bi şeyler paylaşmayı ama bi türlü kendimi toparlayıp oturamadım pc başına bir şey çekti hep elimi keyif denen şey çok uzaklardaydı babamdan sonra..hoş şu an da yakınlarımda değil ama neyse zamanla yakınlaşır umarım :)
         Ağır ağır aranıza tekrar döneyim dedim ve geldim kırdım elimde ki uyuşukluğu:) yok olduğum arada çok bişey yapmadım arada memlekete git gel durumu oldu onun dışında iş ev arasında pineklemekteyim..
        Gelelim konumuza en son ne yedim ne içtim hesabına :) özlemişim varya bunu bile yazmayı bakın hemen kafam dağıldı:)) en son eşim gitmeden çünkü artık yanımda yok :( baya uzun bi süre ayrı kalacağız farz edin ki kısa dönem askerliğe yolladım o kadar yani uzun :) neyse nasip işte bekleyeceğiz artık onsuz onun şehrinde kimsesiz acıdım bi an halime :( yazık bana ama tek çare beklemek ... sabredip beklemek gerek sadece.. neyse her zaman yaptığımız gibi yine forum avm de aldık soluğu ve nedense evden yemek yiyip çıktığımız halde oraya gider gitmez ben açlıktan ölüyorum..:) Dışarıda yemek tatlı geliyor sanırım yada ben çok yiyorum ikiside olabilir
       Ve her zaman ki gibi acıktığımı anlayan mustafam hemen elimden tutup iskendercinin önünde aldı soluğu dedim dur ne yapıyon cevabı tak yapıştırdı :) 
   - mustafam : gözlerin kaydı hemen kokusunu aldın dimi anlarım ben halinden ye de rahat gezelim aklın kalmasın ' dedi
    ama bilemedi koçiş canım kumpir çekti ve hemen ben onu çektim karşı tarafa ben birazdan aşağıya ekleyeceğim o koca kumpiri yerken beyefendi iskender götürdü :) işe bak kendi canı çekmiş :)

  neyse afiyetle yedik kendime geldim otantik kumpir e de teşekkürler çok lezzetliydi vallaaaa:) sonra bunun üstüne iyi bir kahve giderdi ki ben kahve canavarıyım resmen bıraksalar günde on bardağı bulur :) neyse ki hastalığımdan dolayı korkup bırakmıyor çevremde kiler iyi ki varlar başta mustafam :))


kahvenin yanında ikram edilen bu küçük şirin tarçınlı keke de bayıldım söylemeden geçemiycem :) acaba bende yapabilir miyim kalıp bulmak lazım baya ekonomik boy :))
  bu akşamlık benden bu kadar bi daha ki postta yazacağım yine tokatı satın aldım kıyafet anlamında talana uğradı tarafımdan canım memleketim :) ondan bahsetcem sizlere çok ucuz şeyler aldım kızlar çok çok ucuz ama bence güzel neyse görüşmek üzere sevgiyle kalın emi ?
  

3 yorum:

  1. Hoşgeldin tekrardan.Allah sabırlar versin..Zamanla hafifler İnşallah.Yediklerinizde çok leziz gözüküyor.Afiyet olsun.Forum da indirimler ne alemde??

    YanıtlaSil
  2. sağol canım forumda indirim var diye yazıyo her yerde ama bence hala cep yakıyo :)

    YanıtlaSil
  3. ben eşimden 1gün bile ayrı kalmayı düşünemiyorum Allah yardım etsin işle ilgili galiba bukadar uzak kalmanız forum bize yakın ama pek gidemiyorum sezon sonu indirimler için biraz daha beklemek lazım galiba

    YanıtlaSil

hoşgeldiniz..:)