CeM YıLmAz Ve Ev KeyFiiiii:))

selamlar arkadaşlar bu aralar yine boşladım buraları ama sebebim net yüzünden vınn azizliğine uğrayıp duruyoruz şu aralar eski kablolu netimi özledim vallahiiii :(( hafta sonu sıkılıp alışveriş merkezine kaçtık bi de ne görüm ben cem yılmaz varmış kaçırmak olmazdı hemen girdik çok çok güldüm izlemeyen varsa tavsiye ederim insan arada karnına ağrı girene kadar gülmeyi özlüyo hele ki benim gibi garip memleketlerde yalnız takılıyosanız inanın güleceğiniz çok ortam ve dost olmuyoooo:(( neyse size birde eşimin hediyesi patiklerimi göstermek istiyorum ben bayıldıııımmm ayağım dan çıkmıyolar bu ara ev keyfi dedim harbi keyif derslere ara verdik dönem bitti yatışta on numarayım :))
çok tatlı yaaa muzuna o biçim hastayım :)) bunun dışında da sürekli kilo almakla meşgulüm yedinci aya girdiğim şu günlerde 70 oldum :(( artık tartıya çıkmak istemiyorum esas baba kiloyu bundan sonra alırsın diyolar yaww daha babası mı var şişkoyum işte:)) neyse sekseni görmeden bitirirsek şükredip yavruma odaklancam :))bu arada cem yılmaz eğlencesi üstüne ne yediğimi de göstermeden geçemeyeceğim :)) iskenderrrrrrrr:))


işte böyle serapca evden bunları bildirir ha virde ufaktan bebeğimiz için hazırlıklara başladık hastane seti falan alındı inşallah diğer bi postta bunları paylaşcam  tekrar görüşene dek allaha emanet olun :))

Yorumlar

Popüler Yayınlar