SahTe TiRaMisU YapTım:)

Yaptım Olacak:)) reklamlarda ki ağaoğlu gibi oldu ama valla bende yaptım oldu:))pasta ama benimkisi:) tiramisunun yalancısı oluyoda sahtesi nasıl oluyo diyebilirsiniz ama benim ki yalancı konumuna bile girmioo hiç alakası yok hani biraz alakası olsa bi iki şey uymasa buda yalancısı diycem ama benimki  orjinal sahte:)) tatlı krizimin tuttuğu bi andı(aslında hep tutuyooo:)) evde hazır pasta tabanı vardı.bende dedim ben bunu labnesiz yumurtasız bilmem nesiz:) tiramisu yapayım.yaptım da:) orjinalinide yaptım ama daha önce inanın tadı aşa yukarı aynı çok masrafa gerek yokmuş ben test ettim:)sahteside aynı kahve ve kakao tadı bırakıyo :))yedikten sonra insanda..efendim öncelikle kekimizi kıyamadığım o neskafemle(kahve hastasıyım ondan:)) ıslatmalıydım süte kahve katıverdim alt pasta tabanını ıslattım.sonra içine kakaolu bildiğimiz sıradan puding yaptım:)sonra diğer pasta tabanınıda ısladım üstüne kapadım.sonra bir kenarda vanilyalı puding ile vanilyalı kremşantiyi karıştırarak süte pişirdim.sonra direk pastayı kapladım.dolaba koydum biraz sogudu çıkarıp üzerine kakao öföledim:)) özetle bence fena olmadı aşa yukarı:))maksat tatlıydı oldu işte aslında çok da takılmamak lazım değilmi ha sahte ha gerçek ikisininde sonu belliii yeri belliii mide:))

Yorumlar

  1. haha süpersin (: afiyet olsun.denemek lazım valla

    YanıtlaSil
  2. fena olmuyo canım dene derim:) bana afiyet oldu valla:)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

hoşgeldiniz..:)

Popüler Yayınlar