Kpss bitmeyen maraton ve kahve keyfiiiii :))

Bir süredir kpss ye hazırlanmaya çalışmaktayım :)) evet evet yanlış yazmadın hazırlanmaya çalışıyorum aslında çalışmıyorum demek bu:))yine de arada kitap lara gömüldüğüm oluyo bu ara iş sonra ve ev işi sonrası tek gömüldüğüm olay bu fotosuda mevcut:))aşağıda göründüğü üzere boğuşmaktayım o biçim faydası var mı bilmem ama umut iştee :))


beynim almıyo artık aslında boşa bi uğraş benimki ama dedimya umut işte bizimkisi:))) böyle çalışırken birden eşimin hadi serap oflayıp duruyon bence burada bırak sonra devam edersin sözleriyle irkildim ve hemen:)) yooo aslında çalışıyodum da falan kem küm etmeye başladım:))anladı tabi benim ki kurtar benii diye bakınca:))hadi bi kahve molası ver kafan dağılsın az dedi:))çok çalışmaktan kafam bi milyon olmamıştı ama olsun iyi oldu vicdanımı mustafam kahve istiyo diye rahatlattım:)) ve kahve manyağı olarak hemen kapattım kitabı :)) kagvelerden bir yudum alıp aa dur mustafam ya bi foto alayım dedim:))mustafam delirdiğimi düşünmeye başladı ama olsun :))çektim yinedeee:))

 dayanamayıp hüplettiğimiz için köpük dağıldı olsun o kadar da değil mi :)) yanında çikolata olan benim ki bu ara rejimde olsamda onsuz olamam bir fincanla bi paket çikolata götürdüm :) daha sonra Almanyadan gelen kahvelerimi paylaşcam sizinle tam bi hastayım bu konuda içerken kendimden geçiyorum o ne lezet ya hem yerli hem yabancı her türlü kahve ilgi alanıma giriyoo:))haa bide çeşit çeşit kahve fincanlarımı paylaşcam kahve içmek zevktir herkese tavsiye ederim :)verdiği keyif ise paha biçilemez cinsinden en azından bana:))))

Yorumlar

  1. cnm fincanların çok güzelmiş, afiyet şeker olsun. böyle kitapları görünce öğrencilik yıllarım ve ders çalışmamak için kendi kendime bahane bulmalarım geldi :)) sana KPSS'de başarılar diliyorum tatlım.

    YanıtlaSil
  2. Ben de kahveyi çok severim serapçım.Fakat arkadaşımla yada eşimle kahve içmeyi isterim tek başına keyif vermez bana.Mersine yolum düşerse kahveni içmeye gelicem ama...

    YanıtlaSil
  3. yemyeşildeniz fincanlarımı beğendiğin için çok teşekkür ederim bi arkadaşımdan hediye bana:)bende öyle bahane bulanlardanım anlarsın beni aynıymışız:))güzel dileklerin içinde çok teşekkür ederim

    2zannesi umarım yolun düşer antalyaya bile düşşe ben yol üzerindeyim beklerim bak her türlü kahve servisi ve yanında muhabbet söz sana :)) ayy inşallah seni misafir etmek bir kahve içip kırk yıl hatırla ayrılmak nasip olurrr:))

    YanıtlaSil
  4. aynı dertten müzdaripiz desene:)) bitmiyo şu sınav maratonları ha bire bişeyler için hazırlanıyoruz:) afiyet olsun bu arada:)

    YanıtlaSil
  5. teşekkürler canım ve evet çiğdemcim haklısın bitmiyo ve habire çalışıyoz sonumuz hayır olsun:))

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

hoşgeldiniz..:)

Popüler Yayınlar