28.haftayı bulduk :)) İsİm ÖnErİsİ oLaN VaR Mı??


selam arkadaşlar uyuklarken birden açılayım bloguma bakayım dedim ama konum yok :)) oğluş 28 haftayı bitirdi iyice hareketlenmeye tekme indirmeye başladı artık geceleri uyutmuyo diyebilirim yada ilk heyecanım olduğu için umursamayıp ben uyumuyor olabilirim sürekli onu dinliyorum :)) sanırım bu benim suçum onun değil olsun zamanla tecrübe edince bende sıradanlaşır bu olay belki:)) çok şükür testlerimiz tahlillerimiz temiz birde şu kramplar ve el uyuşmaları olmasa gerçekten çok zorluyor beni ki doğal bi durum muş ..
      bu aralar mersine gidip geldik sıkça sanırım yol yordu evimden uzak kalmak yordu o yüzden bu aralar çok yorgun hissediyorum kendimi neyse on beş gündür bizim dersler dönem arasındaydı ha bu arada tüm dersleri vermişim AA ve CC :)) buna da yeni yeni alışmaya çalışıyorum arkadaş ne güzel tek sistem geçme notu elli idi aöf de bu beni çok kastı hiç bişey anlamıyorum allaha emanet çabalıyorum darısı ikinci döneme tabi sınav günü doğurmazsam :)))

   evet arkadaşlar oğlumuza isim arıyoruz bi kaç seçenek var aklımda karar vermek için ama sizlerden de güzel erkek isimleri bekliyorum kız olsaydı hazırdı isim ama erkek bizi hazırlıksız yakaladı :)) ben hep kızım olacak diye düşünüyordum nedense ha tabi bunda çevreninde katkısı inanılmaz sürekli ekşi yiyorum diye tamam kız dediler bende ki ekşi de öle böle değildi ama limonu elma gibi ısırıp yiyordum ilk üç ay ve portakal tam bi portakal canavarı oldum ee haliyle çevremde beni kıza yönlendirdi ki Allah bilirdi ama işte laf olsun torba dolsun hesabı muhabbetlerdi neyse sonuç doğduğunda bi yanlışlık olmamışsa oğlumuz olacak hadi ona isim bulalım hep beraber olmaz mı ?? :))

 fikirlerinize sevdiğiniz isimleri duymaya ihtiyacım var bu arada boş da durmuyorum içli köfte yaptım hayatım da ilk kez çok canım çekti e malum gurbette yim eşim çalışınca tam gün evde olmuyor duvar bana ben duvara derken canım isteyince dayanamayıp yapmaya koyuldum olmaz ama denemezsem de olmaz dedim ama becerdimmmm:))) çok şükür afiyetle götürdüm sonra tereyağlı sos eşliğinde artık hep yaparım :))

eşimde denedi ve tam puan aldım kuşburnu hikayesine döndü bu arada benim içli köfte olayı annem yine nasıl yapcan ben bile yapmadım daha ananen yapar bizde zordur falan dedi yani aynı kuşburnu olayını merak edenler buraya bakabilir :))  TıK TıK :))

ne çok yazdım vallahi yoruldum olurda okursanız Allah razı olsun ha okumazsanız da canınız sağ olsun malum her zaman böyle gevezelik yapamıyorum bu gün sıkıntı çöktü şimdi gidip uyuyucam :)) 
Hoşça kalın Allaha emanet olun :))

Yorumlar

  1. ben uğur ismini severim.eşimin adı:)))))

    ama oğlum olsa talha
    ahmet ,mert efe,yusuf isimlerinden birini koymak isterdim

    YanıtlaSil
  2. ben Musab ismini çok beğeniyorum anlamıda bir okada r güzel peygamber efendimiz S.A.S min en sevdiği sahabelerdenmiş kendisi çokta yakışıklı birisi olduğu için peygamber efendimiz musab ismini koymuş islamın ilk öğretmeniymiş üstelik efendimize sima olarak çok benzermiş bir oğlum olursa inşallah ben Musab koymak istiyorum

    YanıtlaSil
  3. musab güzel isim eşimle paylaşcam hemen sağolasın ev umarım oğlun olur :)
    uğurböceği bizde çift isim koyucaz ilk adı garanti yusuf çok severiz ikimizde hem kayınpederimin adı yanına da diğer isimleri değerlendircez çok sağol:))

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

hoşgeldiniz..:)

Popüler Yayınlar