Biber tuRşuMu KuRdUm:))

başlıktanda anlaşılacağı gibi kızlar konumuz turşuuu:)) acı seven olarak favorim küçük acı biberler ama ben  ne bulursam koydum biber cinsi:)) bunlarla yetinmeyip bi şişe daha kurdum ama onun fotosu yok turşumuza gelince sirkeyle kurdum annemden öğrendiğim üzere zaten ilk defa turşu kuruyorum :))sonu güzel olur inşallahhh olmazsa yazık gitti güzelim biberler:)) birde lahana kurcam bakalım sıvadım kolları:)) eşim acı yemez biber hiç yemez bana kaldı hepsi sanki biraz fazla oldu ama olsun annemlere götürürüm:) öğrencilerden gelen biberlerdi ne olur ne olur derken turşu olarak kaldırıldılar şişelere:))saldım çayıra mevlam kayıra hesabı benim turşu kurma olayı:) neyse evde durmuyorum bu aralar durduğumda da bunlarla uğraşıyorum yalnızlık işte:) umarım tüm blogcular iyidir hepinizi takip ediyorum toplanıp kahve içip  buluşanları:) yeni post ekleyenleri herkesi sanmayın ki yokum iki arada bi derede okunmaktasınız arkadaşlar:))hepinize sevgilerrrr..

Yorumlar

  1. hamarat serap iş başında desene..iş yoğunluğunda birde bunları yapıyorsun bravo..

    YanıtlaSil
  2. hamarat mı ben mi:)) yanından bile geçmiom aslın da:)) valla haftanın altı günü çalışıyorum pazarda uyuyorum sonra geziyoruz hiç vaktim olmuyo ama geceleri uzun :))gece yapıom ben:) iltifat için sağol canım benim ;)

    YanıtlaSil
  3. mafifetli hatun, ellerine sağlık. acılar ama güle güle ye :)

    YanıtlaSil
  4. yemyeşildenizcim sağol hayatım :))

    YanıtlaSil
  5. bu kahve içenelr ksımını üstüme alınabilirim sanırım:)))
    turşu kurmak zor iştir valla, bu yoğunlukta uğraşıp yapan arkadaşım, tebrik ediyorum seni..:))

    YanıtlaSil
  6. evet dokuztepecim alın tabi:))sen tesettür aşktır ve yemyeşildeniz alının bende orda olmak isterdim içim gittii:))çok iyi etmişsiniz vallahii:)) tebriğin içinde sağol tatlım ;)

    YanıtlaSil
  7. BANA SAĞOLSUN ANNEM YAPIYOR HER SENE KÖYDEN YOLLUYOR....AFİYET OLSUN=)

    YanıtlaSil
  8. yaşamsal ganimetler canım bend bi gidim kendi memleketime toplayı gelecem bizimkilerden bişilerr:)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

hoşgeldiniz..:)

Popüler Yayınlar