21 Aralık 2010 Salı

SiZe KeK YaPtıM :))

tüm blog arkadaşlarıma meyveli ve damla çikolatalı kek yaptım hadi yiyelim afiyetle:))) canımın sıkkın olduğu bi an elimden düşürmediğim kek kalıbımla oyalandım arkadaşlar..hani tuhafımya bu ara bu kek iyi geldi gerçi çok yemedim sadece iki dilim gerisi eşim ve karşı komşumun oğlu tarafından tüketildi:))) ben yaparken doyuyorum resmen sonrasına iştahım kalmıyo yapıp karşısına geçip bakmak bana yetiyo :)) sırf ben yemeyince millet de şüphelenip yemez die bi iki dilim götürüyorum :)) malzemelerimize gelince aslında sıradan kek malzemeleri:))anlatmaya değer çok bişiy yok tek fark ben hep bir su bardağı süt koyardım bunda yarım bardak ki daha iyi oldu bi daha asla tam kullanmam:)) nesee gelelim ciddi tarife:) unuttuğum bişeyler olabilir kusura bakman artık :) 3 yumurta,yarım bardak sıvıyağ,yarım bardak süt,bir su bardağı şeker(bu su bardakları hep aynı boy bu arada) vanilya,kabartma tozu göz kararı un.. ben katı yapmıyorum hamurunu hatta baya bi akışkan  oluyooo:))) bi kasede de kayısı kurusu ve damla çikolatayı güzelce unladım(çok konulabilir eşim sade sever ben az koydum içi malzemeyi) kek karışımına boşalttım çok fazla karıştırmadım kaşıkla iki döndürdüm o kadar sonra yağlayıp unladığım kalıbıma boşalttım önceden ısıtılmış fırınıma sürdüm kapağını açmadan bekledim yirmi beş dk.devirirince şölee bi kürdan batırdım tamamdır:))sonra içini çekmesini bekledim sonuç hiç fena olmadı eyce gibiydi sankii:))) işte aşağıda sizlere de yolladığım kekim :))


hadi hepimize afiyet olsun :)))

6 yorum:

  1. Ellerine sağlıkkkkk. Çok güzel görünüyor.

    YanıtlaSil
  2. OH MİS MİS=)ELLERE SAĞLIK OLSUN=)

    YanıtlaSil
  3. Sağol canım Ellerine sağlık pek de güzel kabarmış :)

    YanıtlaSil
  4. sağolun kızlar afiyetle yedik dimii:))

    YanıtlaSil
  5. Ben de payıma düşeni aldım canım ellerine sağlık...

    YanıtlaSil
  6. ee göremedik kendin mi yedin?

    damla çikolatanında reklamı olmuş :)

    YanıtlaSil

hoşgeldiniz..:)