29 Aralık 2010 Çarşamba

küÇüK Bi HeDiYeM VaR dı ya ArtıK SaHiBiNi BuLdU :))

selam arkadaşlar küçük hediyeme gösterilen ilgiden dolayı herkese çok teşekkürler çok mutlu ettiniz beni katılımlarınızla hasta olmama rağmen çekiliş sonucunu merak edip oturdum başına hem ölee bilgisayardan da bulmadım sonucu:)) erinmedim herkesi tek tek yazdım kendim çektim :) katılım listemiz ve çekiliş tabağı sizlerle ;)



85 kişinin katıldığı (85 numarayı sonradan yazdım unutmuşum ondan görünmüyo orada:))
küçük hediye çekilişimiz son buldu hepinize çok teşekkür ediyorum.. ve kazananı açıklıyorum kazanan arkadaşımız;
uğurböceği dedi ki...
slm.izlemeye aldım.hediyelerin çok güzel. blogumda duyurdum http://hediyelerblogu.blogspot.com/2010/12/seraptan-hediye.html sevgiler
yorumuyla yarışmamıza dahil olan uğurböceği arkadaşımız güzel günlerde sürsün sürüştürsün inşallah:))en kısa zamanda adres bilgisi ile bana dönerse çok mutlu olucam gerçi mail de atarım :) ama buradan okuyosan duy beni uğurböceği  :)) başka bir kampanyada buluşmak üzere kızlar ;)

7 yorum:

  1. tebrik ederim uğurböceği güzel günlerde kullan.

    YanıtlaSil
  2. Uğurböceğimmmmmmmmmmmmmmm :) bak rızkında çoğalıyor gördünmüüüüüüüüüü..

    YanıtlaSil
  3. kızlar sağolasınız.asahhara duruma bakış açına bayıldım.
    adresimi ekliyorum.
    sevgiler

    YanıtlaSil
  4. aa tevafuğa bak, cicicide de uğurböceğim kazanmış, bebiş bereketli gelmeye başladı bile :))

    YanıtlaSil
  5. tebrikler uğur böcüğüü :))

    YanıtlaSil

hoşgeldiniz..:)