yeni bir MiM :)

canım arkadaşım yemyeşildeniz beni mimlemiş e biliyo tabi ne kaa mutlu oluyorum ben :)) öylede oldum yine çok sağol arkadaşım işte mim sorularımız;
  1. Yeni yıla nasıl ve kimlerle girmek istiyorsun.?
  2. yeni yılda neler yapmak istiyorsun?
  3. Yeni yılda ne olursa çok mutlu olursun
  4. Yeni yıla dair mesajın nedir?    
Ve gelelim cevaplara ;
  1. Evimde eşimle başbaşa girmek istiyorum yeni yıla farklı bişeye gerek yok çünkü birlikte olacağımız ilk yılbaşı benim için yeterince özel:))
  2. Yapmak istediğim belli birşeyler yok ama okulu bitirmeyi başarsam bu yıl en azından ön lisansı alsam hiç fena olmaz:)
  3. Yeni yılda araba alabilirsek çok mutlu olurum sanırım:)
  4. Yeni yıl herkese güzellikler getirir umarım ..felaketlerden sıkıntılardan uzak bir 2011 yaşamamız dileğiyle...
bende bu mimi bi çok arkadaşım bu konudan mimlendiği için sadece permaren arkadaşıma gönderiyorum cevaplamak isterse :) yeni yıl hepimize uğurlu gelir inşallah arkadaşlar

Yorumlar

  1. serabım bende mimlenmiştim bu konudan:)))teee ne zaman..cevaplamıştım yani...çok öptümmm canım arkadaşım:))çok teşekkürler..

    YanıtlaSil
  2. Allah gönlüne göre versin canım.

    YanıtlaSil
  3. amin canım cümlemizin :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

hoşgeldiniz..:)

Popüler Yayınlar