bu aralar kendimi yemeye vurdum ;))

 başlıktan ve fotodan anlaşılacağı gibi ağır yemelerdeyim bu ara hemen dur demem lazım yoksa doğum sonu işimiz baya zorlaşacak neyse bi yediğimi bi daha yiyemiyorum en karlı yanım bu sanırım :)) bu kuplar benim en iyi tatlı atıştırmalıklarım oldu bu ara aslında beş ayım bitene kadar yediğim tek tatlı pekmez ve bal dı beş bitti ben kendimi vurdum bunlara :)) bu arada kilo artışım normal seyrinde sayılır altı kilo almışım on kilo hakkım var bana göre umarım öyle olur hoş eğer bu açılışı devam ettirirsem yirmi gelecek gibi ya neyseee:))
 aslın yukarıda gördüğünüz kekler yenmedi arttı bunu da kup yaparak değerlendirdim iyi de oldu aman beeee :))
 gelelim alttaki olaya ben patates cipsi hastasıyım küçük boy da kesmiyor ha tek başıma bu canavarı yiyorum ama napım ders çalışırken insan bişeyler tüketmek istiyor:))
az kilo ile doğuma girenler varsa bana öğüt verirlerse sevinirim bekliyorum kızlar tecrübeleriniz benim için çok kıymetli bundan sonra bol bol yardım isteyeceğim sizlerden tekrar görüşene dek allaha emanet olun sevgilerle:)

Yorumlar

  1. öncelikle ellerine saglık.nefis görünüyorlar.bence sürecin tadını çıkar.ekmekten kısmaya çalış ve bolbol meyve salatası yapıp yee.nedersin olurmu.:))takipteyim.banada beklerim.bebişe aman iyi bakın..sevgiler:)

    YanıtlaSil
  2. zerrin çok sağol güzel dileklerin için ..dediğin gibi ekmekten kısmak iyi olur ki zaten ben normalde de beyaz ekmek tüketen biri değildim hala da öyle iki dilim kepek bana çok bile geliyo meyve demişken onun da dibine vurdum :) hele hele portakal yokmu sabah ezanlarıyla kalkıp yiyorum o dereceyim :))demek ki doğru yoldayım arada da abur cubur yemesem tam olacak çok sağol tavsilerin için çünkü ben artık ekmek yemeye başlayacaktım annem kızıyo ekmek yemiyom ona da ihtiyaç var diye demek ki yalan :)))

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

hoşgeldiniz..:)

Popüler Yayınlar