Son Dönem aLıŞverİşleri.!!!!!

selam arkadaşlar çok şükür bu gün de iyiyiz ve buradan sizlerle paylaşımlarda bulunabiliyoruz.Son zamanlarda sürekli evde olmanın verdiği durum beni az da olsa kozmetik alışverişlerine yöneltti insanın içi açılıyooooo vallaaa:) gelelim alınanlaraa;
 sevdiğim iki koku biri spor biri kadınsı LACOSTE ve AMOR AMOR ikisininde yeri ayrı ama dimiii:)) rimele gelince ilk defa MaYbeLLiNe  ihanet ettim çünkü onu tek geçerim bu alemde :)) kız kardeşimin hediyesi kendisi avoncu da:)) deniycez bakalım şirin küpelerim sosyete pazarı ganimeti ve en tatlısı türkan sultan yüzüğü çok güzel yaaaaa:))
 bu çantaya gelince araya kaynadı hiç niyetim yoktu ama dayanamadım doğrusu iyide olmuş :))

 yine sonradan eklenen avonlar karşınızda cilt kremi ve duş jeli avon eşim için HERVELEGER kokusu çok hoş tavsiye ederim ve yine kendime çanta boyu parfüm PERCEIVE bunu da seviyorum yaaaa:))) ha birde SOLUTİONS nemlendiricim var o da OLAY pembe kapaktan sonra ki favorim ama OLAY daha tartışılmaz benceee:))
işte durum bu kızlar bu gün temizlik günüm niye bilmiyorum ama :))) sanırım keyfi bi durum benimki canım istemezse günün anlamı yok yatıp tv keyfi kaçınılmaz:)) ama biraz güneş göreyim işte o an temizlik gelir içimden böyle çamaşır suyu kokutmak her yeri sonra camları açıp mis gibi havayı içeri doldurmak bak şimdiden canım çektiiiii:)))sonra oturup portakal yemek :)) bir portakal yiyorum haddi hesabı yok ekşi ekşi ayşe mi geliyor ne :))) bu arada daha öğrenmedik cinsiyetini bizim pıtırcığın ama halk arasında belirtilerim kız :)) hadi hayırlısı deyip allah sağlıklı hayırlı bi evlat versin herkese de gerisi dert değil bana göre ufaktan ona bişeyler almaya başladım paylaşcam inşalllah ama sadece kız ve erkek ortak renklerinde alıyorum böyle olunca:)) altıncı aya girdik daha da öğrenmezsen doğunca öğrenirsin acele etme diyo çevrem :))) benden başka herkes merakta vallahiii burdan sesleniyorum ey millettttt:))) ha kız ha erkek öğrensem ne önemli olan evlat gerisi teferruat :))) hazırlık için diyosunuz ya arkadaş paradan haber ver son ay bile her şey hazır olur siz rahat olun emi sıkman bu kadar canınızı :))) seviyorum hepinizi hayatıma renk katıyonuz vallahi:) kocaman öpücükler yollayıp ben giderim allaha emanet olun tekrar görüşene dek olmamı?? :))

Yorumlar

Popüler Yayınlar