MiLuPa'DaN KüÇüK Bi HeDiYeM VaR:)))

    selam arkadaşlar yoğun ders çalışmalarımdan ara bulup yazamadım yine ne zamandır vizeler bitti ama hemen final var zaten sınavlarım çok kötü geçti bu yıl işim baya zor anlaşılan hem evdeyim her saat hemde konuları yetiştiremiyorum anlamadığım üç yıl nasıl becerdim düşünün  hem akşamlara kadar işte olup eve gelip yemek, bulaşık, ütü falan halledip bi de üstüne ders çalıştığımı :)) neyin kafasını neyin enerjisini yaşıyorsam artık :)) şimdi tek işim evde oturmak ve ben ders yetiştiremiyorum hani varya insan oğlu rahata çabuk alışıyor harbi öyle artık bebeğin ne denli etkisi var onu bilmiyorum ama sürekli yatıştayım arada yürüyüş tek lüks o da doğum için :)) ve bu halde hiç bi şey yetiştiremiyorum neyse en kısa zamanda eski atom karınca durumlarına dönerim umarım haaa dönmesem nolur hiçççç :)) bu da gayet keyiflii arkadaş ne yalan söyleyim :)))
  neyse gelelim bu bebeğimi beklerken küçük kolisine ;

hiç beklemediğim bir anda kargocunun bana uzattığı bu paket baya şaşırttı ama güzel oldu bilgilendirme broşürleri,kitabı ve tanıtım için ıslak mendil yollamışlar haa en önemlisi % 25 lik hediye kuponları mart ayına kadar geçerli emin olun işime yarayacak yeni doğan bezleri burdan karşılancak:)))

MİLUPA ANNE BEBEK KULÜBÜ annelik yolculuğumuzda böyle destek veriyor bilgilendirme e mail leri falan da ayrıca sürekli geliyor eğer sizde benim gibi bu yolculukta iseniz hemen üye olun derim:)) tekrar teşekkürler milupaya deyip sizlere birde evimin şahane dağ manzarasından ekleyip giderim ders başına yani şu aşadaki masa beni bekler:)
son iki aydır bu durumdayım bi bu masaya bakıyorum birde işte bu dağ manzarasına :)
nerden nereye daha beş ay önce Akdeniz'e bakıyordu tüm pencerelerim şimdi buna hoş bu yakınlaştırıp çektiğim bu foto yoksa bu kadar dağ başında oturmuyorum :)) sadece fotoğrafçılığımı konuşturdum hıhhh:)) ama olsun bu da güzel sessiz sakin huzurlu allaha şükür bu manzaranın bile hastasıyıssss :))
 oooofff ne çok yazdım birikmiş mi ne :)) artık daha sık gelip dökcem içimi yat yat nereye kadar kardeşim dimi ama ?? :)) hem bi sürü alışveriş yaptım bu aralar paylaşmazsam çatlarım:)) bol malzemeli postlar gelecek allaha emanet olun görüşürüzzzz:)))

Yorumlar

Popüler Yayınlar